Перелік нормативних документів для організації освітнього процесу в 2019-2020 навчальному році
Методичний порадник 2019-2020 навчальний рік
Державні стандарти. Нова українська школа
- Наказ про організацію науково- методичної роботи з педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти району у 2019/2020 н.р.
- Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання арубіжної літератури у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання захисту Вітчизни у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання іноземної мови у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання початкової школи у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання природничих наук у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання фізики у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2019/2020 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2019/2020 навчальному році
- Методиччні рекомендації щодо викладання художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році
2018/2019 н. р.
Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Ведення документації
Наказ МОН від 08.04.2015 № 412«Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Робота з обдарованими учнями
Навчальні кабінети
Виховання
Наказ МОН № 641 від 16 червня 2015 року«Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;
Наказ МОН № 768 від 16 липня 2015 року"Про національно-патріотичне виховання в системі освіти"
Соціально-психологічна служба
Лист МОН від 05.09.2018 № 1/9-529 “Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”
Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480"Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству"
Педагогічний колектив в 2018/2019 навчальному році буде працювати над єдиною проблемою: «Підвищення якості знань учнів шляхом впровадження інтерактивних методів навчання. Удосконалення уроку, як засобу розвитку особистості учня і вчителя».
Основними напрямками методичної роботи у КЗ "Братеницька ЗОШ І-ІІ ступенів" є :
1. Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників щодо інноваційної діяльності.
2. Проведення моніторингових досліджень рівня педагогічної майстерності вчителів, спираючись на новітні програми Міністерства освіти і науки України.
3. Аналіз знань та умінь учнів з різних дисциплін, упровадження нових педагогічних технологій, пов’язаних з використанням ІКТ
Освітні програми (2018/2019 н. р.)
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році у початковій школі
- Типова освітня програма початкової освіти
- Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році Старт «Нової української школи»
- Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання освітньої галузі «Природознавство» у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році
БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.
- Для наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
- Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
- Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
- Вивчення наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
Аналіз та підсумки роботи школи за 2017/2018 навчальний рік
Результати ДПА у 9 класі у 2017/2018 навчальному році