Понеділок
30.03.2020
№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на онлайн-ресурс |
1. |
Природознавство |
Заповідники . Ботанічні сади. |
с.134 - 138,прочитати і відповісти на запитання і записати відповіді у зошит |
Ботанічні сади України |
2. |
Математика
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50 : 2.Складання задач за поданим виразом. |
Виконати №900,904 – обчислити вирази, № 901,906 – розв’язати задачі |
Фізкультхвилинка |
3. |
Українська мова |
Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови. Складання усної розповіді. |
Виконати: вправи 380 – 381 – списати,змінюючи слова. Скласти усно розповідь про весну. |
Узагальнення знань про прикметник https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo |
4. |
Фізичне виховання |
Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. |
Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ. Прогулянки на свіжому повітрі. |
Комплекс загальнорозвивальних вправ |
5. |
Основи здоров`я |
Характер людини і здоров`я . Доброзичливість і здоров`я людини. |
Опрацювати с.117 – 120, відповідати на запитання. |
Казка про здоров`я |
Вівторок
31.03.2020
№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на онлайн-ресурс |
1. |
Англійська мова |
Яка сьогодні погода. Запитання про погоду,самопочуття. |
С.108,впр.1– читати і перекладати, С.109,впр.2 – написати в зошит |
Пісня про погоду |
2. |
Математика
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки. Задачі,обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа. |
Виконати № 908,914 – обчислити вирази, № 911 – розв’язати задачу
|
|
3. |
Літературне читання |
Ознайомлення з життям і творчістю Астрід Лінгрен . Характер персонажа. А.Лінгрен «Про Карлсона, що живе на даху» ( уривок) |
С.152 – 154 ,записати відповіді на запитання |
Відео – презентація до уроку https://www.youtube.com/watch?v=iu3_0u3iuVM
|
4. |
Я у світі |
Будь – який вчинок завжди має наслідки . |
Опрацювати: с.135 – 141,читати і відповідати на запитання.
|
Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок. |
5. |
Образотворче мистецтво |
Художник у театрі. Ознайомлення з роботою художників у театрі,з елементами сценографії та їх призначення.
|
Створення декорації до театральної вистави. ( гуаш або акварельні фарби) |
|
Середа
01.04.2020
№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на онлайн-ресурс |
1. |
Літературне читання |
Творчість Астрід Лінгрен . Характер персонажа. А.Лінгрен «Про Карлсона, що живе на даху» ( продовження) |
С.155 – 157,читати переказувати. Скласти асоціативний кущ « Карлсон» |
Скрайбінг Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху" |
2. |
Математика
|
Перевірка ділення множенням. Розв`язування задач обернених до задач на знаходження суми двох добутків. |
Виконати: №914,924 – обчислити вирази, №920,923 – розв’язати задачі,вивчити правило. |
Перевірка ділення множенням |
3. |
Українська мова |
Загальне поняття про дієслово. Зв`язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. |
Виконати: вправу 389 – скласти речення за малюнками,391 – виписати дієслова
|
Загальне поняття про дієслова |
4. |
Музика |
Музика мужніх людей. Виникнення маршу. Пісня – марш. |
Розучування пісні «Гей,розвивайся ,дуб зелененький »,українська народна пісня |
Пісня – караоке «Гей,розвивайся ,дуб зелененький» |
5. |
Фізична культура |
Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рухливі ігри. |
Виконання загально розвивальних вправ під музику. |
Фізкультхвилинка «Раз,два,три…» |
Четвер
02.04.2020
№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на онлайн-ресурс |
1. |
Природознавство |
Заповідні території рідного краю |
с.138 - 141,прочитати і відповісти на запитання і записати відповіді у зошит |
Гордість України. Заповідник "Асканія-Нова" — одне із чудес України |
2. |
Літературне читання
|
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація учнів за розділом «Із скарбниці казкарів світу» |
С.158,записати відповіді на запитання в зошит |
|
3. |
Англійська мова |
Пори року. Запитання про пори року і відповіді на них. |
Виконати: С.110,впр.1 – вивчити слова, С.111,впр.3 – читати.
|
Вивчення слів про пори року |
4. |
Інформатика |
Створення графічних об`єктів презентації. |
Створити 3 слайди презентації |
Гімнастика для очей |
5. |
Трудове навчання |
Декорування виробів.Способи декорування виробів.Орнамент. |
Практична робота: виготовлення декоративної абетки |
|
П`ятниця
03.04.2020
№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на онлайн-ресурс |
1. |
Літературне читання |
Традиції українського народу. За В.Скуратівським « Благослови,мати ,весну зустрічати!» |
С.160 – 162 – читати ,відповідати на запитання,розповідати про весняні свята. |
Фізкультхвилинка «Весна» |
2. |
Математика
|
Перевірка множення діленням . Складання і розв`язування задачі за поданим виразом та скороченим записом . Розв`язування рівнянь. |
Виконати: № 927 – обчислити вирази, № 930 – розв’язати рівняння, № 929 – розв`язати задачу.
|
Пальчикова гімнастика |
3. |
Українська мова |
Розпізнавання дієслів у реченні. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. |
Виконати: Вправи 392,393 – виписати дієслова з іменниками
|
|
4. |
Фізична культура |
Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. |
Прогулянки на свіжому повітрі,виконання вправ. |
|
|
|